PROCEDURĂ DE RECLAMAȚIE

ONLINE VYBAVENIE REKLAMÁCIE

Vybavte svoju reklamáciu online pohodlne a rýchlo.
Kliknite na tlačídlo “INŠTRUKCIE + ONLINE REKLAMAČNÝ FORMULÁR”
a postupujte podľa daných inštrukcií.

INŠTRUKCIE K VYBAVENIU ONLINE REKLAMÁCIE
1) vyplňte a odošlite dole uvedený online reklamačný formulár
2) po odoslaní formulára prosíme čo najskôr doručte (osobne alebo poštou) reklamovaný tovar na adresu:
T-International s.r.o., Partizánska 2900/32, 069 01 Snina
3) V prípade, že zasielate balík poštou nie je potrebné vypisovať k balíku sprievodný list, iba na vrchnú stranu balíka napíšte REKLAMÁCIA.

Po odoslaní online reklamačného formulára a doručení reklamovaného tovaru na našu adresu vás budeme do 15 dní kontaktovať ohľadom vybavenia vašej reklamácie.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

tovar doručím osobnetovar zašlem poštou/kuriérom
výmena za nový kusvrátenie hodnoty tovaru na bankový účet

KLASICKÉ VYBAVENIE REKLAMÁCIE

Vytlačte si reklamačný formulár, vyplňte ho a zašlite nám ho spolu s reklamovaným tovarom na adresu uvedenú vo formulári. Po doručení balíka na našu adresu vás budeme do 15 dní informovať o vybavení vašej reklamácie.

ONLINE VYBAVENIE REKLAMÁCIE

Vybavte svoju reklamáciu online pohodlne a rýchlo. Vyplňte online reklamačný formulár a my Vás budeme kontaktovať.

REKLAMAČNÝ FORMULÁR

tovar doručím osobnetovar zašlem poštou/kuriérom
výmena za nový kusvrátenie hodnoty tovaru na bankový účet

KLASICKÉ VYBAVENIE REKLAMÁCIE

Vytlačte si reklamačný formulár, vyplňte ho a zašlite nám ho. O vybavení vašej reklamácie vás budeme kontaktovať.

1.DISPOZIȚII GENERALE
Această procedură de reclamație se aplică numai asupra mărfurilor achiziționate din magazinul online NaturMedic.ro, unde vânzătorul este o societate comercială: T-International s.r.l., Partizánska 2900/32, 069 01 Snina, Republica Slovacă, CUI: 36443417, NIF: 2020022246, Număr de identificare TVA: SK2020022246

Cumpărătorul este o entitate, care a încheiat un contract de achiziție cu vânzătorul pentru achiziționare de bunuri. Prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul confirmă faptul că a fost familiarizat cu procedura reclamațiilor.

2. CONDIȚII DE GARANȚIE
Dacă marfa prezintă deteriorări evidente, mai ales dacă aceasta este vândută cumpărătorului într-un ambalaj de transport deteriorat, cumpărătorul are dreptul de a nu prelua marfa. Într-un astfel de caz, rămâne dreptul cumpărătorului de punere în aplicare corectă a vânzătorului sau de a restitui prețul de achiziție în funcție de alegerea cumpărătorului.

În cazul deteriorării care nu poate fi înlăturată și care împiedică utilizarea corectă a mărfii exact pentru scopul pentru care a fost comandată, cumpărătorul are dreptul să înlocuiască marfa sau să se retragă din contract. Aceleași drepturi aparțin cumpărătorului în cazul în care este vorba despre o deteriorare care poate fi înlăturată, și în care cumpărătorul nu poate folosi corect lucrul din cauza reapariția deteriorării după reparație sau pentru un număr mai mare de deteriorări. În cazul altor deteriorări ireparabile, cumpărătorul are dreptul la o reducere rezonabilă din prețul articolului.

Garanția nu se aplică pe deteriorarea mecanică a mărfii provocată de către cumpărător, utilizarea în condiții nefavorabile, sau neglijarea îngrijirii bunurilor, manipularea și utilizarea necorespunzătoare a acestora. În același timp, vânzătorul își rezervă dreptul de a nu restitui banii pentru astfel de mărfuri și de a nu-l schimba cu alte bunuri. Toate reparațiile în perioada de garanție sunt gratuite, dacă până la data de aplicare nu a expirat cererea de garanție de la data solicitării.

Perioada de garanție este reglementată de dispozițiile aplicabile din lege, aceasta durează 24 de luni, cu excepțiile cazurilor prevăzute de lege. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract în toate cazurile prevăzute de lege.

Dacă cumpărătorul a depus o cerere de reclamație pentru produs în primele 12 luni de la achiziție, vânzătorul poate gestiona plângerea prin respingere, numai pe baza unei judecăți a experților; indiferent de rezultatul evaluării experților, cumpărătorul nu poate fi obligat să plătească costurile de evaluare ale experților sau alte costuri legate de evaluare a experților.

Dacă cumpărătorul a depus o cerere de reclamație pentru produs după 12 luni de la achiziție și vânzătorul a respins-o, persoana care a gestionat cererea de reclamare este obligată să indice în dovada cererii către cine consumatorul poate trimite produsul pentru evaluare profesională. În cazul în care produsul este trimis la expertiza persoanei desemnate, costurile de evaluare ale experților, precum și toate celelalte costuri aferente, sunt suportate de către vânzător, indiferent de rezultatul evaluării expertului. Dacă cumpărătorul dovedește responsabilitatea vânzătorului pentru defect, prin hotărâre de expertiză, acesta poate depune din nou plângerea; perioada de garanție nu expiră în timpul de evaluare a expertului. Vânzătorul este obligat să ramburseze cumpărătorului în termen de 14 zile de la data depunerii din nou a cererii, toate costurile suportate pentru evaluarea experților, precum și toate costurilor aferente în mod rezonabil. O cerere depusă din nou nu poate fi respinsă.

Nárok na uplatnenie záruky spotrebiteľom zaniká:
• prin neprezentarea dovezii de plată, a avizului de livrare sau a certificatului de garanție
• prin neprezentarea oricăror defecte evidente în timpul de preluare a mărfurilor
• prin expirarea perioadei de garanție a mărfurilor
prin deteriorarea mecanică a bunurilor cauzate de către cumpărător
• prin utilizarea mărfurilor în condiții care nu corespund mediului lor natural datorită umidității, influențelor chimice și mecanice ale acestora
• prin deteriorarea mărfurilor prin încărcare sau utilizarea în exces, contrar condițiilor menționate în documentație, ale principiilor generale, standardelor tehnice sau reglementărilor de siguranță valabile în Republica Slovacă
• prin deteriorarea bunurilor prin evenimente inevitabile sau imprevizibile
• prin interferențe necorespunzătoare, deteriorări în timpul transportului, deteriorări din cauza apei, focului, prin electricitate statică sau atmosferică sau prin alte forțe majore
• prin manipularea bunurilor unei persoane neautorizate

3. DESFĂȘURAREA ȘI SOLUȚIONAREA RECLAMAȚIILOR
Procedura de reclamație a mărfii, care poate fi livrată începe în ziua îndeplinirii următoarelor condiții:

a) livrarea cererii online sau în scris de către cumpărător către vânzător
b) livrarea mărfii deteriorate împreună cu accesoriile sale, avizul de livrare și factura.
c) prin asigurarea cooperării cumpărătorului, dacă este necesară pentru formularea și gestionarea reclamației

Cererea de reclamație se aplică
– prin completarea și trimiterea formularului online furnizat pe această pagină
– prin trimiterea formularului de reclamație pe adresa de e-mail info@naturmedic.ro
– prin trimiterea formularului de reclamație prin poștă la adresa companiei


– livrare personală
– ztrimiterea prin poștă / curier

În ziua primirii reclamației, vânzătorul va emite cumpărătorului un document care confirmă primirea reclamației, indicând cu exactitate daunele aduse bunurilor în conformitate cu prevederile articolului 18 alin. 5 din Legea privind protecția consumatorilor. După soluționarea reclamației, vânzătorul informează cumpărătorul prin e-mail și în același timp, va livra cumpărătorului prin corespondența poștală o dovadă scrisă de soluționare a reclamațiilor (protocol de reclamație) în cel mult 30 de zile de la data reclamației. După expirarea acestei perioade, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou.

Vânzătorul este obligat să rezolve reclamația și să încheie procedura de reclamație într-unul din următoarele moduri:
a) prin predarea bunurilor reparate
b) prin schimbarea de bunuri
c) prin restituirea prețului de achiziție a bunurilor
d) prin plata unei reduceri rezonabile din prețul bunului
e) prin respingerea motivată a reclamației de bunuri

4. GARANŢIA
Perioada de garanție pentru mărfuri este de 24 de luni de la data încheierii contractului de achiziție, cu excepția cazului în care este specificată o altă perioadă de garanție diferită pentru marfa concretă și începe de la data primirii mărfii și confirmarea documentelor necesare referitoare la mărfuri de către persoana autorizată. Perioada de garanție de 24 de luni se aplică la vânzarea de bunuri pentru uz privat [articolul 620 alin. 1 din Codul civil]. Dacă cumpărătorul este antreprenor și produsul este achiziționat pentru activitatea de afaceri, perioada de garanție este reglementată de condițiile de garanție ale producătorului, în conformitate cu articolul 429 alin. 2 din Codul comercial.

Perioada de garanție este prelungită cu perioada în care cumpărătorul nu a putut folosi bunurile din cauza reparației în garanție a acestora.
În cazul schimbului de bunuri pentru unul nou, cumpărătorul va primi un document care indică faptul că mărfurile au fost schimbate. Orice alte reclamații se bazează pe avizul de livrare original și pe acest document de reclamație. În cazul înlocuirii mărfii, perioada de garanție începe de la data primirii de bunuri noi, dar numai pentru marfa nouă. Toate reparațiile în garanție aplicate de lege sunt gratuite.

5. DISPOZIȚII FINALE
În cazul oricărei reclamații, cumpărătorul va informa vânzătorul despre cerere și vor cădea de acord cu acesta asupra celei mai potrivite forme de procedură de revendicare. Ținând cont de natura reclamației, vânzătorul va oferi cumpărătorului să fie vizitat de către un tehnician de serviciu și să repare defectul mărfii la locul instalări acesteia adică la cumpărător, sau va recomanda ca marfa să fie transportată la centrul de servicii.

Această procedură de reclamații intră în vigoare la data de 01.09.2019.
Toate drepturile de modificare a procedurii de reclamație sunt rezervate.

În caz de orice ambiguitate sau întrebare, vă rugăm să ne contactați pe linia de clienți 0903 734 606 sau prin e-mail la info@naturmedic.ro.